czwartek, 20 czerwca 2013

Hymm... Cześć? I mała zapowiedź.

Nie wiem jak mam zacząć.
Heh...
Witam na moim pierwszym blogu, na którym mam zaszczyt przedstawić wam moją twórczość.
A pisząc dokładniej mam na myśli, że chcę tu zamieścić opowiadanie.
Historia ta będzie o nikomu nieznanej dziewczynie, żyjącej w świecie Naruto (czyli shinobi, bijuu, jutsu itp.), która jest najzwyklejszą osobą na ziemi (no prawie najzwyklejszą) i zakochuje się w bogu, którego celem jest dominacja nad światem, aby nie było wojen, łapanie bijuu i zbieranie funduszy na utrzymanie (czy tylko mi się zdaje, że to dziwnie zabrzmiało?). No, a w tle tego opowiadania perypetie reszty członków Akatsuki, shinobi z wioski Liścia oraz innych osób.

Mam nadzieję, że taki mały wstęp o czym będzie ten blog zachęci was do czytania.

Pozdrawiam Tsuya Ryusaki ( w skrócie Tsu)

Ps.: Bym zapomniała. Rozdziały będą się pojawiały raz na 2 tyg. Czasami trochę wcześniej, ale nigdy dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz